هموطن قضاوت کن

۹.۰۱.۱۳۹۱

بزرگترین پروژه حکومت امام زمان تا کنون: برگزاری نماز جماعت در کرات دیگر!



روستا آزاد رئیس دانشگاه شریف با اشاره به سوالی که از وی در خصوص بزرگترین آرزوهایش در هفته هوافضا پرسیده شد، خاطر نشان کرد: در پاسخ به این پرسش پاسخ دادم که بزرگترین آرزوی من برگزاری نماز جماعت در یکی از کرات آسمانی است. در این آرزو هم توسعه فناوری هست و هم توسعه معنویات!



بطور یقین رئیس دانشگاهی که دارای دانشکده هوا فضا هم هست - از شرایط موجود در کرات دیگر و وجود یا عدم وجود حیات کاملا آگاهی دارد. از اینرو آرزوی متقابل ما این است که در صورت برآورده شدن آرزوی دکتر رضا روستا – ایشان به امامت جمعه آن کره نیز برگزیده شوند تا بتوانند ما را بیشتر از شرایط محل اقامت خود آگاه سازند. البته چون ایشان یک موجود فرا زمینی هستند دیگر نیازی به اکسیژن و مواد غذایی جهت رشد مغز و فعالیت آن ندارند و به طور حتم امیدواریم با آگاهی و توانمندی ایشان جهت زیستن در کرات دیگر ، شرایط نماز جماعت را هرچه زودتر برای طرفداران و دیگر مومنین و مبلغان و سران قدرت که ایشان را به ریاست این دانشگاه انتخاب نموده اند فراهم نمایند و برای سفر به کرات دیگر، هر چه سریعتر جهت توسعه فناوری ایرانی، نوع وسیله نقلیه ساخت مهندسان و مبتکران و دانشجویان دانشگاه شریف را مشخص نموده تا مومنان و طرفداران ایشان جهت همراهی و توسعه معنویات خویش، پیش ثبت نام کنند تا ما هم به نوبه خود و به حول قوه الهی برای برگشت ایشان به کره زمین شرایط جشن و سرور و آذین بندی شهر و دانشگاههایمان را هر چه سریعتر فراهم نماییم ...! و من الله التوفیق

۲ نظر:

  1. همه نفرینهای آفرینش به روح و روان سلمان فارسی‌ ننگین که اسلامِ اهریمنی را بنیاد نهاد و شاگرد ننگینترش محمد تازی

    پاسخحذف
  2. از این دانشمند معنویات باید پرسید اگر در کرات دیگر موجودات زنده وجود داشتند آیا آن‌ها اجازه نماز جماعت میدهند؟ اگر ندادند چه باید کرد؟ آیا آن هم هم جز کفار محسوب میشوند؟ راستی‌ در کرات دیگر قبله کدام طرف است؟

    پاسخحذف