هموطن قضاوت کن

۱۱.۱۰.۱۳۹۱

نرخ جدید خوراکیها در ایران!

با این وضع درآمد و این‌ گرانی روزافزون آیا واقعا ادامه زندگی میسر است؟
------------------------------
 
 
یک دانه گردو
 
 500 تومان
--------------------
 
یک قاشق مربا
250 تومان
--------------------
 
یک عدد پسته

60 تومان
--------------------
 
یک تکه از پیتزای کوچک

 
1100 تومان
--------------------
 
یک کف دست نان سنگک

 
60 تومان
--------------------
 
یک لقمه نان کره و پنیر

 
120 تومان
--------------------
 
گوشت چرخ کرده برای یک همبرگر
 
 
2000 تومان
--------------------
 
یک عدد فندق

 
40 تومان
--------------------
 
یک قاشق عسل

 
350 تومان
--------------------
 
یک قاشق روغن زیتون

300 تومان
--------------------
 
یک لیوان شیر
 

 
400 تومان
--------------------
 
یک پرس دیزی در قهوه خانه
 
 
5000 تومان
--------------------
 


۳۵ نظر:

  1. ای کیرم تواین مملکت کیرم تواین مملکت
    حالا بایدچیکارکنیم؟
    اعتصاب؟تحصن یا شورش؟
    اعتصاب دیگه سرکارنمیریم
    اعتصاب

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. to agar mard body in harf ra nemizady. mamlekat ke taghsiry nadare .boro kami adab yad begir va badan ezharenazar kon. a
      be omide azadi iran va irani

      حذف
    2. فکر کنم کیرت مملکتی شد!!! :)

      حذف
    3. ای آقا گفتی ! کیر منم توی این مملکت در پیت آشغال... من یکی که یک ثانیه از عمرم رو صرف این خراب شده نمی کنم. به درک به تخمم. ما که رفتیم. خودتان و مملکت 2500 ساله تان ببینم به کجا می رسید ! آدم این جا پیش اجنبی آواره است ولی بیشتر احساس آرامش و تعلق می کنه. ای ریدم تو آن مملکت خراب شده. نه آب و هوا داره نه فرهنگ داره نه اقتصاد داره نه آدم یک ثانیه توش آرامش داره ! شاشیدم به وطن و وطن پرستی

      حذف
    4. cheghadr toye in safhe bahse kir mishe adam havas mikone :) baba be dokhtara rahm konid dahanam ab oftad

      حذف
    5. قوز بالا قوزم امد چه بلا به روزم امد

      حذف
  2. شما فحاشی کنید ... خودش درست میشود !
    دوست عزیزی که فرمودند بعضی قیمت ها نادرست است و فحاشی کردند صبر کنید ... از قدیم گفته اند گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی ... تا یک ماه دیگر چند برابر همین قیمت ها هم میشود ... این تازه ابتدای راه است .
    در سال 88 ما به کف خیابان ریختیم به امید آزادی مدنی و اجتماعی و مطالبات ما آزادی های سیاسی بود ...
    اما در سال 92 مردم از فرط گشنگی در کف خیابان ها خواهند بود عجله نکنید ...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به امید آزادی ایران عزیزمان ز چنگال آخوندهای عرب ایران فروش.دوست گرامی آقایی که فحش دادند نهایت خشمشان را به این حکومت قاصب آخوندی نشان دادند ولی فحش دادن نادرست است

      حذف
  3. man ham hamin tor, ina koc keshan,zanashon ro mikonim

    پاسخحذف
  4. روغن مایع 5000 هزار تومنی
    پیتزای 12000 هزار تومنی
    کرایه تاکسی کورسی 200 تومنی به 1000 تومنی
    برنج 45 هزار تومنی
    پراید 17 میلیون تمنی
    اینام رو اضافه کن عزیز

    پاسخحذف
  5. ملت بیدار شین خواب تا کی . اون بی ناموسی که میگه وضعیت خوبه از کس خواهر مادرش خورده

    پاسخحذف
  6. اقای وبلاگ نویس اینم بنویس
    تو شهر ما قصابا اعتصاب کردن که ما با این وضع گرونی فروختن گوشت با قیمت مصوب شما ممکن نیست . همشون رو تهدید کردن حکمتون اعدامه . فرماندار تو جلسه به همشون میگه گه خوردین . غلت اضافی ممنوع.
    فرداش همه مثل موش مرده اومدن در مغازه . مرغم همین طور .
    ممسنی فارس

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ارعاب و وحشت و دستگیری و زندان نشانه شکست و ترس حکومت از مردم است.
      معتقدم همگی همین روزها ست که به خواهیم خواست و مثل سال 88 به زمین نخواهیم نشست
      واقعا عجب صبری این خدا دارد.

      حذف
    2. حرف از خدا نزن که ریدم به هرچی خدا و مذهب و پیامبره ...

      حذف
  7. هرچه سریعتر باید مردم را کشاند تو خیابان مردم باید از خودشون جرات نشان بدن از این به بعد نام ایرانی باید با اعتصاب و اعتراض گره بخوره من که از جان خو دم می گذرم و از امروز فقط به ریختن تو خیابان فکر می کنم

    پاسخحذف
  8. بله که ادامه زندگی میسر است ! پس حضرت بقیه الله الاعظم (عج) ارواحناله الفدا !! برگ چغندره ! خودش ایشالا همه مشکلات رو تبدیل میکنه به شکلات میده دستتون بخورید حالشو ببرید خوب لامصبا ! چرا ناشکری میکنید یزیدا ! ای بابا!! بدبختیه ها !!

    پاسخحذف
  9. کیراتونو الکی حواله نکنین....حتما ندارین که دارین ازش می بخشین....مرد نیستین که پاشین.الکی کیر حواله میدین

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حالا تو خودت کیر داری بدبخت ؟ هسته خرمایی بیش نیست ! اونی که میبینی لاپاته ته سیگار باباته عشقی

      حذف
  10. khudaya yek rozi arezo kardam ke mardome mohtareme irana badtar az afghania saresh biyar ke in hame khudkhahi va nejad parasti az kaleshan biron biad dochare hamchin marazi kardi damet garm hagha ke oon bala neshasti va haghii

    پاسخحذف
  11. کاغذی بنام دلار
    محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور ایران سخنان عجیب و غریب زیاد گفته است. در آخرین مورد وی گفت: «آمریکا کاغذی را به نام دلار بر اقتصاد جهان حاکم کرده است.» وی افزود: «در چاپخانه‌های آمریکا ۵ سنت هزینه کاغذی چاپ می‌کنند و بر روی آن می‌نویسند ۱۰۰ دلار و به جای آن کالا، انرژی، ثروت ، نیروی انسانی، اندیشه و تولید ملت‌ها را می‌برند و دنیا مدام در فقر، تورم و افزایش قیمت‌هاست». اقتصاد‌دانان معتقدند، قدرت اقتصادی عامل تعیین‌کننده ارزش کاغذی بنام "دلار" و یا هر اسکناس دیگری است و نه هزینه چاپ آن.





    پاسخحذف
  12. NA BABA IN IRANIA CHE SABRI DARAN. 1400 TA DASTE RAFTE TO KONESHON HANOZAM KE HANOZE MOSHKELESHON IN RERIME. HARVAGHT IN DINE TOKHMIRO FARAMOSH KARDAN KHAMENEI VA AMSALESH DIGE TO IRAN PEIDA NEMISHAN. IRANI AZ 3 TA CHIZ BAYAD BETARSE, ESLAM GHORAN VA PEIGHAMBARE BACHEBAZESH MOHAMMAD SALLALLAH...

    پاسخحذف
  13. تا کی باید ما جماعت مال باخته مثل این پست ها...... ناشناس.....
    باشیم
    خدایا ما ملت خواب رو از این ناشناس بودن در آور
    پست از ناشناس

    پاسخحذف
  14. سرانجام به مدينه فاضله رسيديم


    سال ها بود كه دلسوزان نظام آرزوی رسيدن به مدينه فاضله را داشتند، همان مدينه ی فاضله ای كه پيامبر اكرم در زمان حيات گرانقدرشان ساخته بودند. خدا شاهد است كه در راه رسيدن به اين رويا از هيچ كوششی فروگذار نكردند، سختی ها كشيدند، مرارت ها ديدند، تهمت ها شنيدند و چه خون دل ها كه نخوردند اما سرانجام همانطور كه خداوند سبحان در قران كريم وعده داده؛ مزد زحمات شان را گرفتند و ايران عزيزمان را تبديل كردند به همان مدينه ی فاضله ای كه سی و سه سال پيش، خمينی كبير وعده اش را داده بود.

    شكر خدا رهبر فرزانه ای داريم كه در دزدی و غارت همچون جد بزرگوارش ماهر و چيره دست است. البته در نظر داشته باشيد كه ايشان فاقد یک دست است و اگر دو دست داشت چه ميكرد؟

    در قتل و كشتار مخالفين كه به حمدالله همچون سيره نبوی عمل كرده ايم و نگذاشته ايم حتی یک مخالف نيز جان سالم به در برد.

    در تجاوز به عنف كه كارنامه درخشانی داريم و بی شک اين يكی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

    در تهی كردن جامعه از رحم و مروت و عطوفت و جوانمردی فوق العاده استثنايی عمل كرده ايم به طوريكه برادر به برادرش رحم نميكند.

    از رخت بر بستن اخلاق و معنويات از فضای جامعه كه ديگه هر چی بگيم كم گفته ايم. ماشاء الله همين طور دروغ و غيبت است كه از دهان ها بيرون می آيد.

    در اجرای احكام الهی كه بسيار عالی ظاهر شده ايم چنانكه مقامات عربستان نيز به ما رشک ميورزند. خوشبختانه آمار قطع دست و پا، اعدام، سنگسار، شلاق و زندان روز به روز در حال افزايش است.

    در خوار و پست كردن زنان نيز گرچه با دشواری هايی مواجه بوديم اما شكر پروردگار بسيار خوب عمل كرده ايم و خبرهای خوشی از بازار صيغه و ازدواج مجدد به گوش ميرسد.

    در ايجاد فقر و فساد و فحشا و تن فروشی كه بنابر روايت اسناد و مدارک با اختلاف فاحشی از صدر اسلام جلوتر هستيم.

    و البته با تمام اين پيشرفت ها بايستی اذعان كرد كه در زمينه های كشور گشايی، صدور اسلام، تصاحب زنان كفار و مهم تر از همه، هم آغوشی با طفل شيرخواره و ازدواج با دختر شش ساله بسيار ضعيف عمل كرده ايم كه انشاءالله اين نقيصه نيز با تدبير و رهنمودهای حكيمانه ی مقام معظم رهبری بر طرف خواهد شد

    پاسخحذف
  15. آنچه اسلام به ایران هدیه داد (صادق هدایت)

    ما که عادت نداشتیم دخترانمان را زنده به گور کنیم ، ما برای خودمان تمدن وثروت و آزادی و آبادی داشتیم و فقر را فخر نمیدانستیم همه اینها را از ما گرفتند وبجاش فقرو پشیمانی و مرده پرستی و گریه و گدائی و تأسف واطاعت از خدای غدار و قهار و آداب کونشوئی و خلا رفتن برایمان آوردند ، همه چیزشان آمیخته با کثافت و پستی و سود پرستی و بی ذوقی و مرگ و بدبختی است.

    چرا ریختشان غمناک و موذی است و شعرشان چوس ناله است چونکه با ندبه و زوزه و پرستش اموات همه اَش سرو کار دارند. برای عرب سوسمار خوری که چندین صد سال پیش به طمع خلافت ترکیده، زنده ها باید به سرشان لجن بمالند و مرگ و زاری کنند.

    در مسجد مسلمانان اولین برخورد با بوی گند خلاست که گویا وسیله تبلیغ برای عبادتشان و جلب کفار است تا به اصول این مذهب خو بگیرند. بعد این حوض کثیفیکه دست و پای چرکین خودشان را در آن می شویند و به آهنگ نعره موذن روی زیلوی خاک آلود خودشان دولا و راست میشوند و برای خدای خونخوارشان ورد و اَفسون میخوانند....

    عید قربان مسلمانان با کشتار گوسفندان و وحشت و کثافت و شکنجه جانوران برای خدای مهربان و بخشایشگر است خدای جهودی آنها قهار و جبار و کین توز است و همه اش دستور کشتن و چاپیدن مردمان را میدهد وپیش از روز رستاخیز حضرت صاحب را میفرستد تا حسابی دخل امتش را بیاورد و آنقدر از آنها قتل عام بکند که تا زانوی اسبش در خون موج بزند.

    تازه مسلمان مومن کسی است که به امید لذتهای موهوم شهوانی و شکم پرستی آن دنیا با فقر و فلاکت و بدبختی عمر را بسر برد و وسایل عیش و نوش نمایندگان مذهبش را فراهم بیاورد. همه اش زیر سلطه اموات زندگی میکنند و مردمان زنده امروز از قوانین شوم هزار سال پیش تبعیت میکنند کاری که پست ترین جانوران نمیکنند.

    عوض اینکه به مسائل فکری و فلسفی وهنری بپردازند ، کارشان این است که از صبح تا شام راجع به شک میان دو و سه استعامنه قلیله و کثیره بحث کنند.این مذهب برای یک وجب پائین تنه از عقب و جلو ساخته و پرداخته شده.انگار که پیش از ظهور اسلام نه کسی تولید مثل میکرد و نه سر قدم میرفت ، خدا آخرین فرستاده خود را مامور اصلاح این امور کرده!

    تمام فلسفه اسلام روی نجاسات بنا شده اگر پائین تنه را از آن حدف کنیم اسلام روی هم میغلتد و دیگر مفهومی ندارد. بعد هم علمای این دین مجبورند از صبح تا شام با زبان ساختگی عربی سرو کله بزنند سجع و قافیه های بی معنی و پر طمطرق برای اغفال مردم بسازند و یا تحویل بدهند.

    سرتا سر ممالکی را که فتح کردند، مردمش را به خاک سیاه نشاندند و به نکبت و جهل و تعصب و فقر و جا سوسی و دوروئی و دزدی و چاپلوسی و کون آخوند لیسی مبتلا کردند و سرزمینش را به شکل صحرای برهوت در آوردند.اما مثل عصای موسی که مبدل به اژدها شد وخود موسی از آن ترسید این اژدهای هفتاد سر هم دارد این دنیا را می بلعد.

    همین روزی پنج بار دو لا راست شدن جلو قادر متعال که باید بزبان عربی او را هجی کرد، کافی است تا آدم را تو سری خور و ذلیل و پست و بی همه چیز بار بیاورد.مگر برای ما چه آوردند ؟ معجون دل به هم زنی از آرا و عقاید متضادی که از مذاهب و ادیان و خرافات پیشین ، هول هولکی و هضم نکرده استراق و بی تناسب بهم در آمیخته شده است، دشمن ذوقیات حقیقی آدمی، و احکام آن مخالف با هر گونه ترقی و تعالی اقوام ملل است و به ضرب شمشیر به مردم زورچپان کرده اند. یعنی شمشیر بران و کاسه گدائی است، یا خراج و جزیه به بیت المال مسلمین بپردازید یا سرتان را میبریم هر چه پول و جواهر داشتیم چاپیدند. آثار هنری ما را از میان بردند و هنوز هم دست بردار نیستند؛ هر جا رفتند همین کار را کردند.


    پاسخحذف
  16. درود.برهمه.شما.صحیح.است.که.فشار.زندگی.کمر.دستکم.50میلیون.ایرانی.را.شکسته.اما.با.فحش.دادن.دردی.دوانمیشه.فقط.یادتوباشه.انهاییکه.از50.سال.به.بالا.هستند.اونشب.درسراسر.ایران.عکس.خمینی.را.در.ماه.دیدند.؟؟؟.وفریاد.پیروزی.برطاغوت.کشیدند.یادتونه.بانکهارااتش.زدیم.یادتونه.اسلخه.خانه.های.پادگانهای.نظامی.را.دزدیدیم.ازخودتان.پرسیدین.بدستور.چه.کسی.پادگانهای.نظامی.خالی.شد.؟راستی.چپی.مجاهد.ادمهای.بی.عقیده.چقدراسلحه.دزدیدند.؟.همه.خوشحال..دیو.چو.بیرون.رودفرشته.درامد.؟؟؟؟خودمون.بادست.خودمون.وبانقشه.دقیق.خارجیها.خاک.برسرمون.ریختیم.ویک..مشت.روضه.خون.و.نوحه.خون.راصاحب.مال.وناموس.وکشورمان.کردیم.حالا.باید.بهای.بیشعوری.مان.را.بدهیم.؟؟؟؟

    پاسخحذف
  17. melate iran ro har balaey sareshon biaran hagheshone .... chon lalan chon bad bakhtan !!! az zire dahe 50 ro bayad hamashono edam kard ta mamlekat dorost beshe

    پاسخحذف
  18. چی بودیم....چی شدیم.........

    پاسخحذف
  19. خلایق را هرچه لایق

    پاسخحذف
  20. دوست عزیزی که از کشور زدی بیرون و حالا به همون کشوری که برات مادری کرد از خاک همون سرزمین به اینجا رسیدی
    تو فقط خودت تنها رو می بینی ؟ هیچ کس هیچ چیز هیچ خاطره ای از کشوری که تو رو به اینجا رسوند نداری ؟
    که دلت تنگ بشه ؟
    این شایسته نیست که مزرعه ویران شده رو ملامت کنی
    باغبون بی عرضه است که از باغ سیب زمین خشک تحویل میده

    غربت رو کاملا حس می کنم از لحظه ای که پام رو از هواپیما گذاشتم رو این زمین

    پاسخحذف
  21. سیاسدت می بینید چیکار کرده با مردم ایران. همه رو انداخته به جون هم. به نظر من مردم ایران خیلی چیزها هست که باید یاد بگیرند. تا یاد نگیرن وضغیت همینه که هست و هر سیستمی بیاد روی کار میتونه مردم رو بازیچه دستش کنه. خلایق هر جه لایق که میگن اینه.

    پاسخحذف
  22. فقط میدونم روز به روز بدتر میشه روزی میرسه که حسرت هر چه بیشتر این رقم های نوشته بالا رو بخوریم

    پاسخحذف
  23. من دارم کتاب دگردیسی و یا همون پلی مورفسیم ایرانیه گوسفند به خوک را مینویسم
    حقیقتا مصرفی تر و مُصرف تر و آماده بخورتر خود بزرگ بین و نژاد پرست تر از ایرانی ، نیافتم
    خودبزرگ بینی این احمق مردم ما را تبدیل به خوکهایی نموده که تعفن ما به دورترین نقاط کائنات رسیده است....

    پاسخحذف
  24. ای وبلاگ نویس سانسور چی چرا کامنت من رو پاک کردی؟
    همه کیرها رو نگه داشتی اما من که گفتم دلم کیر خواست پس چرا پاکم کردی؟
    نامرد

    پاسخحذف