هموطن قضاوت کن

۵.۰۲.۱۳۹۱

امام صادق: همانا هنگام نماز شيطان در ميان نشيمنگاه مومن مينشيند و بادى رها ميكند تا او را بشكّ اندازد

139- عبد الرّحمن بن أبي عبد اللَّه به امام صادق عرض كرد: من در شكم خود بادى را احساس ميكنم تا جايى كه بنظرم مى‏آيد آن باد خارج شده است. آن حضرت فرمود: وضو بر تو واجب نيست تا زمانى كه صداى آن را بشنوى، يا بوى آن را حسّ كنى سپس اضافه فرمود: همانا هنگام نماز شيطان در ميان نشيمنگاه مومن مينشيند و بادى رها ميكند تا او را بشكّ اندازد.

من لا يحضره الفقيه، شيخ صدوق،مترجم: على اكبر غفارى‏،‏ نشر صدوق، چ: اول‏،1367 ش‏. ج‏1 ،برگ92 

۶ نظر:

  1. احساس میکنم که همان شیطان در نشیمنگاهم میخواهد بادی رها کند! با بو و صدای زیاد!
    فکر کنم همان شیطان در مغز آقای شیخ صدوق بادی رها کرده است!

    پاسخحذف
  2. آآآخخخخخییییشششش!!!! شیطان رجیم چه حالی الان بهم داد‍‍‍!!!!! :))))

    پاسخحذف
  3. پس نتیجه میگیرم که من یه کافر واقعی هستم چون همیشه شیطان رو در میان نشیمنگاهم حس میکنم!

    پاسخحذف
  4. moe'mene caghei kasist ke bedoone komake sheytan, bar eslam berinad.

    پاسخحذف
  5. مومن هرگز از یک سوراخ دوبار نمیگوزد

    پاسخحذف