هموطن قضاوت کن

۵.۱۹.۱۳۹۱

حق مسلم ما در اوایل انقلاب



۱۲ نظر:

  1. اسلام منطق بی شرف هاست

    پاسخحذف
  2. دین اسلام و تمام ادیان با دروغگویی مخالف هستند

    حالا عده ای به خاطر سیاست دروغ بگویند نباید به نام دین

    نوشته شود

    پاسخحذف
  3. درست است دروغ گویی تعدادی از انسان ها نباید به نام

    دین نوشته شود

    پاسخحذف
  4. با فتوای آقا نیروگاه که هیج حمله با بمب اتم به شش میلیارد انسان دنیا هم توجیه بذیر است.فکر می کنید اقایان برای حمله هسته ای چه توجیهی دارند؟ ایه هایی از قران که قوم عاد و ثمود را بصورت فله ای و در هم نابود کرد. فرض کنید در قوم عاد و ثمود و نوح بچه شیرخواره ای بود که بدر مادرش کافر بودند.آیا سرنوشت انها جه شد؟بصورت بیگناه نابود شدند.مگر اینکه اقایان ایه ای روایتی درست کنند و ضمن آن بگویند انها با والدین خود کشته نشدند و نجات یافتند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخحذف
  5. یکی به من بگه این تقیه کردن در اسلام یعنی چی؟؟ لطفا مسلمونا جواب بدن
    خود من فکر میکنم همان درغ شرعی میشه.

    پاسخحذف
  6. آی ریدم به اسلام و قرآن هر چی مسلمونه !!

    پاسخحذف
  7. آی شاشیدم به قبر محمد و علی و هر چی سران اسلامه !!آی ریدم به قبر زنده و مرده مسلمونا !

    پاسخحذف
  8. مرگ بر اسلام و بنیانگذار اسلام کثیف، محمد پفیوز بچه باز. مرگ بر محمد و ال محمد. مرگ بر ۱۲ امام و ۱۴ معصوم. مرگ بر خمینی و خامنه‌ای بی‌ پدر و مادر، خائن و کثیف، کونی‌، دیوس بی‌ همه چیز. مرگ بر آخوند که پارازیت جامعه هست. مرگ اسلام فرا رسیده و ایرانیان بزودی سیفون را خواهند کشید و اسلام و آخوند را به فاضلاب هدایت خواهند کرد.

    زنده و پاینده با د ایران.

    پاسخحذف
  9. دوستان عزیز ادب را رعایت کنید و به پیغمر کس کش اسلام توهین نکنید. درست نیست . اگر ازش دل گیرید به روی فبرش برینید. و اگر راهتان بدانجا نمیرسد. به سر فبر خمینی و ریش های خامنه ای و آخوند های دیگر بریند که هیچ سوابی بالا تر ازاین نیست. باشه تا روزی که تک تک این جاکشان را با عمامه خودشان ملت ایران در خیابان ها دار بزنند. بنظر من به زن و بچه این هاهم نباید رحم کرد. پس دوستان مودب باشید و به این چاکشان و حرومزاده ها فحش ندید.

    پاسخحذف