هموطن قضاوت کن

۷.۰۲.۱۳۹۱

اينجا آرامگاه يعقوب ليث صفاری است


اينجا آرامگاه يعقوب ليث صفاری است که برعليه هجوم تازيان به ايران می جنگيد و
او بود که به بغداد حمله برد


عکس زير گور امام حسينی است که گفت:
ايرانی را بايستی اسير کرد زن هايش را به کنيزی برد و مردانش را کشت و

کودکان را به غلامی کشيد ...                                 








من برای نبرد با تاریکی شمشیر نمیکشم. چراغ می افروزم.
زرتشت

۶ نظر:

  1. جالبه .
    اما این مسخره بازی که برای انتشار باید نوشت آدمو از
    کامنت نوشتن گه خور میکنه . هر چی مینویسی میگه اشتباه است

    پاسخحذف
  2. 1.منزلگاه ابدی این دنیا نیست،دنیای پس از مرگ است،و خداوند عادل بهتر از همه ی ما میداند که در عالم پس از مرگ چه جایگاهی به چه کسی به دهد،پس زیبایی آرامگاه دنیوی انسان تفاوتی به آرامگاه اخروی او نخواهد داشت.


    2.اگر مروری کوتاه به احادیثی که از ائمه وجود دارد کرده باشید به سادگی می تونید متوجه بشید که این نقل قول از امام حسین علیه السلام یه نقل قول خیالی و باطله و به سادگی می توان ردش کرد.
    *از نصایح علی علیه السلام به محمد ابن ابی بکر حاکم مصر:<>
    *در جایی دیگر علی علیه السلام خطاب به پسرش می فرماید:پسرم با مردم به برابری و مساوات رفتار کن،زیرا اگر با تو هم کیش و هم نژاد نیز نباشند چون تو انسان هستند.
    *اگر این دو روایت که به سادگی در اینترنت قابل یافتن هستند شما رو قانع نکرد ارجاعت می دم به کتاب "امام حسین و ایران" اثر کورت فلیشلر


    3-اگه لطف کنید و یه دعوتنامه ی بالاترین واسم بفرستید خوشحال میشم.سختمه وقتی بی منطقی های برخی کاربران منطق محور بالاترین رو می بینم و نمی تونم کامنتی در زیر پست هاشون درج کنم،ممنون.آدرس وبلاگم رو که وارد کردم،این هم ایمیل منه:
    rj.alireza@ymail.com

    پاسخحذف
  3. در قسمت دوم کامنت قبلیم نصیحت علی علیه السلام به محمد ابن ابوبکر رو وارد نکردم ظاهراً امکان ویرایش هم وجود نداره،در این جا میارمش:
    از نصایح علی علیه السلام به محمد ابن ابی بکر حاکم مصر:

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جالبه،دو بار از سایت منبع کپی پیست کردم که درج شد اما بعد از انتشار کامنت دقیقآ همون قسمت حذف میشه!لینک مطلب رو میگذارم که در دو خط اولش می تونید نقل قولی که گذاشتم و درج نشد رو ببینید،امیدوارم بعد از انتشار ناپدید نشه!
      http://www.balaghah.net/nahj-htm/far/id/tarjome-sharh/ravan/r21.htm

      حذف
  4. aali minewisin hamishe. kheili eraadat

    پاسخحذف
  5. شما یه عکسی پیدا کردی گزاشتی رو سایت بعد به اون استناد می کنی! از کجا معلوم درست باشه؟ مگه سلمان فارسی از یارای بزرگ پیامبر اکرم (ص) نبود؟ امام حسین (ع) مگه نوه ی آن پیامبر نبود؟ کسی که با حدود 70 نفر میره به جنگ سپاه عظیم یزید نیتی جز نیت حکمرانی داره و همچین شخصی نمیتونه نژاد پرست باشه

    پاسخحذف