هموطن قضاوت کن

۱۱.۰۷.۱۳۹۰

انگشتان رسول خدا به حسین ابن علی‌ شیر میدادند!

امام حسين از سينه حضرت زهرا شير نخورد بلکه پيامبر انگشتش را در دهان او ميگذاشت و او می مکيد و برای سه روزش کافی بود!
لم يرضع الحسين من فاطمه (س) و لا من انثی کان يوتی به النبی (ص) فيضع ابهامه فی فمه فيمص منها ما يکفيه اليو مين و الثلاث
اصول کافی کتاب الحجه - باب مولد حسين ابن علی

۲ نظر:

  1. حالا دستهای پیامبر روی سینه زهرا بوده؟؟؟؟

    پاسخحذف
  2. لعنت خدا به بی دینایی که با تظاهر به دینداری و نوشتن یه سری دروغ و نسبت دادن به پیامبر و ائمه و خدا باعث این همه انزجار شدن.هموطن عزیزم وقتی تو اینچنین به اسلامو و خدا و فرستادگان خدا و هر کی که معتقد به اوناست حمله میکنی و توهین میکنی و به آزادی اونا و عقیدشون احترام نمیذاری،انتظار داری اونی که به دروغ ادعای ولی بودن از طرف خدا میکنه و خودشو ولی امر همه مسلمین میدونه و تو راس حکومته برای نگه داشتن قدرتش ،با آزادی تو و عقیده تو چی جوری برخورد خواهد کرد؟
    حرف از آزادی میزنیم ولی واقعا خودمون چقدر به آزادی بقیه اهمیت میدیم،به نظرت اگه شما تو راس حکومت بودید چیکار میکردید؟با آزادی طرف مقابل و خواست آزادی اون چه برخوردی داشتی؟
    مطمئنا اگه بدتر از اون نبودی بهترم نبودی.
    کارای شما و حرفاتون بیشتر شبیه شیطان پرست هایی است که به هر کار زشت و بی رحمانه تن میدن.میخام ازتون بپرسم شما که اینچنین به خدا رحمان و بندگان خاصش توهین میکنی و به باد مسخره گرفتیشون،تو لحظه های حساس و خطرناک زندگیت و جایی که هیچ پشت پناهی نداری کیو صدا میزنی؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
    بهتره نگاهمونو به آزادی عمیقتر کنیم وگرنه باز از ماست که بر ماست،به همدیگر و عقیده هامون واقعا احترام بذاریم.و حرف آخر اینکه:کارا و حرفا و نوشته های یه عده بی دین و از خدا بی خبر رو که برای حفظ قدرت و ظلمشون اسلام و خدا و پیامبرو امامارو سپر خودشون میکنن پای اسلام و خدا نذاریم،مرگ بر چنین حیواناتی که ننگه بهشون بگیم انسان.

    پاسخحذف