هموطن قضاوت کن

۱۱.۰۷.۱۳۹۰

ارتباط معنوی رسول الله و خر مبارکش

روايت از علی ابن ابی طالب..اولين حيوانی که پس از رسول خدا از دنيا رفت عفير خر رسول خدا بود! اين خر با رسول خدا صحبت کرده بود ! و گفته بود پدر و مادرم فدای تو! پدرم از قول پدرش و از قول جدش و جد جدش و ..نقل کرد که او خری بود که نوح (ع) در کشتی گذاشت! و آنزمان نوح به جد من گفت ای مردم از نسل اين خر خری متولد ميشود که رسول خدا بر او سوار ميشود ! و من خوشحالم که آن خر هستم
عن امير المومنين علی قال ان اول شيی من ادواب توفی هو عفير حمار رسول الله ذالک الحمار کلم رسول الله فقال بابی انت و امی .........
اصول کافی جلد ۱ ص ۱۸۴ کتاب الحجه باب ما عند الائمه من سلاح رسول الله

۵ نظر:

  1. واقعا خر رسول الله بودن هم سعادتی دارد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. واقعا متاسفم برای آخوند های شیعه!!! کارشون شده فقط مفت خوردن و خوابیدن و مال مردم رو به اسم خمس و حق (آقا امام زمان) خوردن!!! یا فاحشه گری به اسم صیقه و چسپوندن اینکار به دین!!! حداقل اینقدر به خودشون زحمت نمیدن که این دست احادیث و خزعبلات رو از این کتاب ها جمع آوری و یا مشخص کنند که کدام حدیث و روایت جعلی و کدام صحیح هست...

      از این دست احادیث بدتر هم در این کتاب موجوده که بعضی هاشون شخصیت زن و بعضا بی احترامی به اهل بیت و شخص پیامبر ص هستش...

      باز هم غیرت برادران اهل تسنن که تمام احادیث و روایات جعلی رو در کتابی به اسم المجروحین مشخص کردند.

      حذف
  2. عجب خره چاخانی

    پاسخحذف
  3. in eslame haghighist. chera bayad narahat beshim. haghighate eslam hamine.

    پاسخحذف
  4. طبق افسانه ی کشتی نوح فقط یک جفت خر تو کشتی بوده پس بعد از طوفان و باران خر دیگری نبوده که از نسلش این عفیر زبون بسته بیاد

    پاسخحذف