هموطن قضاوت کن

۷.۲۷.۱۳۹۱

بیانیه دفتر مقام عظمای ولایت در ناسا به علت دیر ظهور کردن امام زمان و نزدیک شدن پایان خط!


دفتر مقام عظمای ولایت در ناسا با توجه به این که امام زمان دیر ظهور کردن پیش بینی‌ کرده که در 23-25 دسامبر 2012(سوم تا پنجم دی 91) و در زمان تراز کائنات زمین به مدت 3 روز در تاریکی کامل به سر خواهد برد.

دانشمندان آمریکایی تغییرات کائنات و خاموشی در کل کره زمین را به مدت 3 روز از تاریخ 23 دسامبر 2012 پیش بینی نموده اند.
این پایان جهان نیست ، این هم ترازی جهان ، جایی که خورشيد و زمین برای اولین بار هم تراز می شوند. زمین از وضعیت کنونی که بعد سوم است به بعد صفر تغییر نموده و سپس به بعد چهارم تغییر می نماید.در این گذار جهان با تغییر بزرگی روبرو می شود و ما یک جهان جدیدی را خواهیم دید.
پیش بینی شده است که این 3 روز تاریکی در روزهای 23، 24، 25 دسامبر 2012(سوم تا پنجم دی ماه 91) اتفاق می افتد، حفظ آرامش، در آغوش کشیدن یکدیگر، باز گشت به آغوش گرم و ناز اسلام، مناجات، راز و نیاز کردن، نماز شب در این روز‌ها  خواندن، روزه گرفتن و بالاخره آخوند شدن و غیره و خواب به مدت 3 روز بهترین راه حل است و انهایی که بعد از این واقعه زنده می ماند با یک جهان نوین روبرو خواهند شد و متاسفانه افرادی که از این موضوع ترس به دل راه دهند خواهند مرد.

۳ نظر:

  1. همونهایی که دنبال عکس امام تو ماه میگشتن و دنبال مو لای قرآن میگشتن ( در حالیکه کلا طرف کچل بود و اصلا مو نداشت ) میتوانند مطلب فوق را دنبال کنند

    پاسخحذف
  2. همیشه ابلهی برای خر کردن و سواری گرفتن وجود دارد

    پاسخحذف
  3. خریت نه تنها علف خوردن است
    آخوند عمامه به سر همان خر است

    پاسخحذف